قرص کروم 75 درصد | قرص کروم

قرص کروم 75 درصد

کروم با نماد Cr و عدد اتمی 24 یک عنصر شیمیایی با خاصیت فلزی است گه کاربردهای متعددی در صنعت دارد. عمده کاربرد آن در صنعت، تولید آلیاژهای فولاد(برای مثال تولید فولادهای زنگ نزن که حاوی مقادیر بالایی از عنصر کروم می باشند) و همچنین پوشش کاری قطعات فولادی جهت ایجاد یک لایه سخت و مقاوم در برابر سایش و نیز در تولید آلیاژ های آلومینیوم  می باشد . لازم به ذکر است با توجه به اختلاف نقطه ذوب کروم و آلومینیوم، بهترین روش افزودن کروم به الومینیوم استفاده از آمیزان ها( به صورت شمش حاوی 5 الی 20 درصد کروم یا قرص کروم75 حاوی 75 درصد و قرص کروم 80 حاوی 80 درصد کروم) می باشد.

با توجه به نقطه ذوب بالای کروم (1850 درجه سانتیگراد) ، به منظور سهولت افزودن کروم به آلیاژهای آلومینیوم از دو راهکار متداول استفاده می شود. راهکار اول افزودن کروم به آلیاژ با استفاده از آمیژان های آلومینیوم کروم حاوی مقادیر متفاوتی از کروم (معمولا 5 الی 20 درصد) می باشد که این آمیژان ها به صورت شمش تولید می شوند. راهکار متداول دوم استفاده از قرص های حاوی 75 الی 80 درصد کروم می باشد (Cr Tablet) یا (Cr75) و یا (Cr80) که مابقی ترکیب این قرص ها فلاکس و یا آلومینیوم می باشد. این قرص ها به صورت پودرها فشرده شده تولید و ارایه می گردند.

 

شرکت آداک فلز سهند امکان تامین آمیژان و قرص چینی و اروپاپی را بر اساس ئرخواست مشتریان محترم دارد. جهت کسب اطلاعات کامل و استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت با ما در ارتباط باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش آمیژان آلومینیوم با همکاران ما در شرکت اداک فلز سهند در ارتباط باشید.


اشتراک گذاری :

برچسب‌ها:, , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *